onsdag 20 januari 2010

sista dagen med c-uppsatsen

Idag ska jag fixa till kommentarerna jag fick på opposioneringen. Känns skönt! Imorgon ska jag gå till tryckeriet o få den tryckt! Känns bra! Annars är det företagsekonomi som gäller nu. Jag vet inte vad jag ska tycka än. Från att varit en klass på 15 personer är vi en klass på 100-120 personer nu! Jag har också gått tillbaka till den byggnaden som jag pluggade turism i. Det är iallafall mycket fräschare lokaler! Men inte lika personligt.

Vi har haft problem här med Enya då hon inte kan vara ensam. Rickard har varit hemma här när jag varit på föreläsningar o så har Enya varit hos Nina o Gustav också. Men nästa vecka går jag i skolan heeeela veckan. Problem problem....Men då kom mamma o pappa på att Tina skulle kunna vara extra mamma till Enya när jag är på föreläsningar! Åh, fina Tina! Vi ska hem i helgen o hämta henne! Ska bli så mysigt att ha henne här. Hon betyder så mycket för mig! Min fina Tina!

På måndag ska Enya ta sin andra spruta. Sen behöver vi inte vara så rädda med smittor från andra hundar. Man ska helst inte träffa så mycket hundar innan den andra sprutan. Nästa vecka blir nog hur mysig om helst! På tal om mysigt, Bessy är så tjock! Så visst blir det valpar där! De är beräknade till slutet av januari så det är ju snart.

Nu måste jag börja fixa o trixa lite med min uppsats! Puss o kram

Inga kommentarer: