lördag 9 januari 2010

jul,nyår,Enya o c-uppsats


Ja det är dessa grejer jag har ägnat mig åt de senaste veckorna. Julen blev vit, väldigt vit! Det var mysigt med hundar, valpar och människor! Här kommer ett axplock av bilder på vad som har hänt!! Fina Tina låg i knäet på julafton. Hon kanske är lite stor, men hon låg o njöt tills kameran kom fram,hehe






Tomten kom o hälsade på!


Mina underbara föräldrar!



Ja, det var vitt ute!




Fast väldigt fint!





Hundarna var ute o lekte i snön, men de ville bara gå där det var skottat.



Efter jul åkte vi både till Emmaboda o Habo för att fira med Rickards föräldrar och hans morföräldrar i Habo. Mellandagarna gick ut på att jag satt med c-uppsatsen mest hela tiden, ett undantag var att Sofia kom o hälsade på!



Nyår firades hos Nina o Gustav, vi fick god mat o träffade en hel del nya personer!




Nina o Gustav



Sedan var det dags att hämta Enya! Här sitter hon i famnen hos Rickard medan vi skriver håller på med pappersarbete.



Nu har Enya varit hos oss en vecka. Det har blivit mycket lek, pussande och bitande! Hon är väldigt duktig på att kissa o bajsa ute och hon tycker det är så kul att hoppa i snön! Livet har tagit en vändning i och med henne. Rickard o jag är som föräldrar känns det som, men vi har väldigt roligt!!



Den här bilden togs idag, när vi kollade till hur Fiffi hade det. De har pussat varann så det verkar gå bra mellan de två än så länge!

Det som mer har hänt är att c-uppsatsen äntligen är inlämnad! På måndag kommer jag få veta om den är godkänd. Om den är det ska jag opponera på en annan uppsats i slutet på veckan. Nästa vecka är Rickard ledig! Det ska bli kul! Nu ska vi snart åka o handla o Rickard ska släppa av mig hos Nina o Gustav. Enya ska med mig för att vänja sig vid nya miljöer. Igårkväll var jag ute o åt med mitt tjejgäng i klassen för att fira våra c-uppsatser! Det var kul att få snacka av sig lite!

Ha det så bra!

Puss o kram!

Inga kommentarer: