tisdag 12 januari 2010

200 inlägget

Nu skriver jag mitt tvåhundrade inlägget. coolt...Igår var jag på stan med mamma. Vi gjorde väldigt bra fynd! Mamma hittade tre par byxor på HM som tillsammans kostade 350 kr! Jag hittade en BH på HM som jag har suktat efter ett år. Nu var det halva priset på den! På Vero moda hade de halva priset på ett par byxor som jag velat ha i 3 år! De hade kostat 600 kr. De är så mysiga! Pösiga o jag behöver inte lägga upp dem för man kan knyta med band längts ner. Underbart!
Enya blev helt tokig när Sussie kom igår. Mamma o pappa blev nog förskräcka för hon sprang runt som en tog i lägenheten o hade absolut inte tid att hälsa på dem! Nu ligger hon iallfall o sover. Idag har Rickard o jag städat bort julen. Skönt faktiskt. Det blev ljusare med ljusa gardiner o dukar. Jag beställde också fönsterlampor o gardiner idag. Är så sugen på att beställa från HMs katalog, men jag har redan köpt så mycket! Det är ju tänkt också att jag ska på kryssning med Sofia lite senare. Det måste man ju ha pengar till!
Nu ska jag nog gå ut o ta luft o gå o handla lite. Imorgon ska jag läsa uppsatser!
puss puss

2 kommentarer:

Bitte sa...

GRATTIS Lina och Lycka till med ditt kommande liv!
Kram/Bitte

Linas blogg sa...

tack Bitte!!