söndag 19 april 2009

upptäcksfärder

nu har jag varit i farten igen. Jag har varit ute o gått o cyklat den senaste veckan. en morgon gick jag ut till djurängen. De hade ett motionspår som jag gick runt. en annan dag cyklade jag ut till svinö. Där jag gick och strosade. Nyss tog jag en cykeltur, och jag kom ut till Björkenäs som ligger precis vid vattnet. Där låg också lyxvillor efter varandra. Det är skönt väder ute fast lite blåsigt.
Den här helgen har varit lugn. Rickard o jag tog en upptäcksfärd till Kälby och 4-h gården igår. Vi hälsade på kaniner, miningrisar, getter och hästar. Det var mysigt att gå om kring där med småbarn springande runt sig,hihi. På kvällen åt vi tacos och såg på två filmer. Den här veckan som kommer ska jag hålla på med en stor uppgift med Sarah, och veckan efter får vi hemtentan på tisdagen. Sedan är det dags för b-uppsatsen som jag o Sarah ska göra. på fredag ska jag till Uppsala, det ska bli skoj!! Vi ska sjunga och gå ut o äta gott!
puss

Inga kommentarer: