måndag 13 april 2009

solen stör...

...för mitt bloggande. Jag har gjort så mycket de senaste dagarna och solen har lyst hela tiden, så det har inte blivit något bloggande!! Vi har varit på fest i E-boda. Jag o Katrine hade en egen förfest, fin bild va? haha

Jag har oxå varit hemma på auktion, intressant att se hur allt nästan skänkes bort. Nu är jag i Kalmar igen. Solen har lyst idag oxå o jag har suttit ute, sen kom två kompisar. Vi gjorde färdigt en uppgift och fikade i det härliga vädret på vår balkong. Jag har fått resfeber. Jag vill verkligen resa nånstans. Men jag har inga pengar till det. har köpt trisslotter, men inte vunnit ngt, haha. Om jag får jobb i sommar ska vi ju åka i november, men just nu känns det som en evighet till dess. MEN idag har vi äntligen bokat en stuga till midsommarhelgen! Det blev på lysningsbadet i Väservik, de ska bli kul, och då har man något att längta till oxå! Om två veckor ska jag med kören till Uppsala, det blir nog oxå en upplevelse. Så man ska nog inte klaga. fy på mig!!!!


puss puss

Inga kommentarer: