onsdag 30 juni 2010

sommartider!

Nu är det sommar! Solen har lyst i snart en vecka nu, helt underbart! Men det är lite segt att sitta inne vid datorn...både med att plugga och skriva blogg. Jag har ägnat dagarna åt att läsa kursböcker och gått ut o gått med Enya. Sedan har det varit midsommar! Vi hade tänkt att vi skulle tälta på en ö, men i sista minuten blev det ändring till en midsommar i Rockneby. Eriks släkt bor där. Vi firade med dem och lite grannar runt omkring.

Jag o Anela


Dans runt Blommorna



Fina Anela och Erik


Rickard och jag




Månen var framme, stor och rund i sommarnatten

Igår var jag vid slottet och fikade med Carolina. Enya var också med såklart. Vi satt på varsin filt och pratade om jobb o framtid,hu! Senare kom Anton in till stan och vi stack till Ikea i hans fina bil. Inget blev inhandlat för min del, då Rickard och jag ska till Ikea imorgon. Idag har jag varit ute och gått, ätit frukost och nu sitter jag här. Ska försöka skriva lite på en hemtenta som ska vara klar i augusti. På fredag ska vi hem till Möllekulla. Vi ska grilla. Sedan på lördag ska vi till kalmar igen och packa inför vår resa! På kvällen ska Erik o Anela ha födesledagsfest! På söndagen ska vi fixa det sista inför måndagen. För då åker vi!!! Vi ska övernatta första natten på gränsen till Tyskland, sedan en natt i Tyskland..sen får vi se! Det är inget bokat, vi tar det som det kommer. Det kommer nog bli en resa man inte kommer glömma!

Nu vill Enya leka...jag får väl leka lite då! Ha en bra dag! Puss o kram

Inga kommentarer: