torsdag 17 juni 2010

pass

Vaknade idag av att jag kom på att mitt pass går ut nu i juli. Så det blir att gå till polisen idag. Blir alltid lite nervös, då jag vet att passet kommer vara i 5 år. Kortet måste ju bli någolunda bra då ju! Men de verkar ha ändrat reglerna. När jag tog pass för 5 år sedan var man tvungen att ha håret bakom ena örat, det såg inte klokt ut! Nu tar de kort rakt framifrån. Jag får väl öva på poser idag,hehe.

Igårkväll var vi och firade Zandra. Hon fyller 19 år idag!! Vi grillade och det var såå gott! Sedan var vi ute och gick. Enya tyckte det var tokroligt! När vi kom tillbaka fick vi jordgubbstårta! Eller röda gubbar tårta som Leif, Zandras pappa säger =)

Idag är det såå fint väder!!! Ska plugga på balkongen idag och sola. När Rickard kommer hem ska vi till polisen, sen ska vi till Erik o Anela på fika! På fredag kommer troligen pappa hit, Jag åker med honom sen hem. På lördag blir det att gå upp tidigt för att åka till Jönköping. Hoppas verkligen det blir fint väder!

Nu ska Enya och jag sätta oss på balkongen o kolla läget!

Inga kommentarer: