söndag 14 mars 2010

positivare

Tack för de fina kommentarerna till det förra inlägget! Nu känns det bättre och jag kan börja blicka framåt. Jag ska vara glad för det jag har, en underbar pojkvän, en busig hund, en helt underbar familj och väldigt fina vänner som förstår mig! Känns väldigt skönt att veta!
Nu ska jag inte tänka negativt länge. Hallå, det börjar ju bli vår ju. Förhoppningsvis tar jag examen och får tillbringa sommaren med Enya och Rickard! Sofia och jag har bokat in en kryssning i början på april och jag o Rickard ska boka biljetter till Gotland vid nästa löning!
Tenta imorgon då..hehe. Pluggade typ 2 timmar igår. Vi åkte till Gemla utanför Växjö igår. Paret vi åkte med som också är saltvattenintresserade var hemma hos oss på kvällen sen. Idag har jag också typ pluggat i 2 timmar. Jag håller på o svarar gamla tentor. De är rätt så logiska ändå. Får se hur det går. Tar det som det kommer...
Igår var det melodifestivalen ja. Det bästa var medlet mellan Norge o Sverige! Hehe. Annas låt var bra och coolt att en sån ny artist vinner melodifestivalen!
Idag lagar Rickard vår bil. Avgasningssystemet. Den gick inte igenom besiktningen men hoppas den gör det nu när han har bytt avgasningssystemet. Vi har planerat in en promenad i solen idag vid havet nånstans. Ska bli mysigt!!
Tack för att ni finns!

2 kommentarer:

Ekströms - Den goda kraften sa...

Skönt att höra gumman! Allt kommer ordna sig ska du se. Du ska se att du fixar Tentan. Gör du inte det är det inte i hela världen eller hur? Du har inte behövt göra en enda Omtenta! Är så stolt över dig! Kramar

Linas blogg sa...

tack gumman!!! du är go du!