onsdag 24 mars 2010

the last week

Dagarna går o det börjar bli varmare och våren är på väg! Nu har all snö smält på gräsplanen utanför vårt sovrumsfönster.
I torsdags var jag som sagt o kollade på bio. "Alice i underlandet" var ok, inte min typ av film, men det var roligt att få träffa gänget o äta god mat hos Carolina!
Jag börjar vänja mig vid mitt hår, men det blir väldigt krulligt om jag inte plattar det.












I fredags var Nina och Gustav här på middag. Det var så mysigt!! Det måste göras om! På lördagen var jag först på valpkurs med Enya, sedan kom Rickard o hämtade mig. Vi körde till Oknö utanför Mönsterås. Där hittade vi en brygga vid havet. Rickard var så gullig som hade gjort goda mackor som vi satt och åt medan vi njöt av utsikten! Det var såå härligt!

På lördagskvällen hade vi en trött hund kan jag säga!

I söndags tog vi det lugnt. Vi tränade Enya att vara ensam, så vi åkte o handlade på City gross. Det går bra än så länge när Enya är ensam. Hon ylar när vi går men är tyst när vi kommer tillbaka. Hon har inte förstört något än, peppar peppar!

I måndags satt jag med min grupp o gjorde klart vår rapport. Igår var jag o hälsade på Frida i Emmaboda. Hon hade gjort så fint i sin lägenhet! Under tiden jag var där klippte hon sig också och det blev väldigt snyggt! Enya var med också så hon fick åka tåg. Det gick kanon och konduktören blev alldeles till sig o gullade med henne och så visade hon sin hund på sin mobil! Tummen upp för sådana personliga konduktörer!!

Idag ska jag sitta o läsa en uppsats. Rickard hade ett önskemål att jag skulle städa här med. Så jag får väl göra det! hehe. Imorgon ska vi äntligen beställa färja o hotell på Gotland!! Älskar min Rickard!

Inga kommentarer: