onsdag 3 mars 2010

äntligen vårkänslor!


åhh..idag hände det! Jag har fått vårkänslor för första gången i år! Solen skiner och jag har balkongdörren öppen!! Helt underbart! Var ute med Enya förut, så himla mysigt! Enya blir vackare för varje dag som går och på lördag börjar valpkursen!


Helgen var väldig intensiv. På lördagen var Rickard och jag på Kosta outlet. Rickard köpte en vårjacka och jag köpte ett par byxor för 100 kr! Sedan kidnappade vi Rickards pappa till Kalmar för han har fyllt 70 år. Vi var ute o åt o dagen slutade hos Björn och Johanna. Tidigt på söndagen begav jag mig med Sarah till Kalmarsalen på 5000 jobb mässan. Det var riktigt kul o vara värd och få prata med företagen! Men guuud så trött jag var på kvällen! Helt slut! I måndags satt min grupp och fixade inför konsumentanalysen som vi hade igår. Det gick jättebra! Vi fick 4 av 5! så nu har jag totalt 9 poäg redan som används till tentan. skönt ska ni veta! Min underbara pappa var här och passade Enya igår!! När jag hade kommit hem från skoln åkte pappa o jag o handlade på city gross. Jag kunde inte låta bli att köpa box 2 av familjen Macahan! Dyrt, men har man längtat i så många år som jag så måste man ju köpa boxarna när kommer ut!


Snälla Frida passade Enya i måndags och ikväll kommer hon och ska passa Enya både på torsdag o fredag! Det är såå skönt att ha vänner som ställer upp och förstår hur det är att ha en valp! TACK!!!!

Frida och jag nördar oss!!


I´m happy! Vill beställa biljetter så Sofia och jag kommer iväg på kryssning och så att Rickard och jag får vår romantiska weekend på Gotland! Pengar är det största bekymmret som alltid, hoppas att jag har råd med allt jag vill göra!


puss puss mina underbara vänner!!

Inga kommentarer: