torsdag 18 mars 2010

nu är det klippt!

I mitt hår! Igår satt jag hos frissan i 3 timmar. Vet inte vad jag ska säga om resultatet än...Får nog smälta det lite. Jag kanske ska sätta upp något kort?

Ikväll ska jag till Carolina o äta middag. Sedan har de tjatat på mig att jag ska följa med dem o se "alice i underlandet", och tillslut gav jag med mig. Så bio ikväll oxå då!

Imorgon kommer Nina och Gustav på middag. Det är alltid lika trevligt! På lördag är det valpkurs och sen ska Rickard, Enya och jag ge oss ut på piknick, det ska bli mysigt! Man lovar vackert väder på lördag med, ett stort plus!

Den här veckan har jag suttit med min grupp och hållt på med en företagsanalys. Det går framåt iallfall, menj ag längtar till helgen. När jag skrivit klart måste jag fixa lite med analysen...ingen vila ingen ro!

ni får ha en bra kväll!!

Inga kommentarer: