torsdag 18 februari 2010

puttning

Igår fick jag putta på vår bil, inne vid centrum vid Palace typ. Vi skulle parkera där för Rickard skulle till saltvattenaffären. Jag sa innan "tror du inte vi kör fast om du kör in där?" "nehe då" sa Rickard. Han körde in på parkeringen men ville backa tillbaka för att ställa bilen rätt. När han skulle köra fram sista biten så hade bilen fastnat! Rickard körde både bakåt och framåt., men vi kom ingen vart! Typiskt då kom en bil som ville förbi, men vi kom ju ingenstans! Så jag fick gå ut o putta. Efter mycket om och men lyckades jag putta ut bilen. Det jag störde mig på att den väntande bilen bara hade slinkit iväg nät bästa tillfälle gavs. Åh, jag blir så trött på svenskar alltså! De kan inte hjälpa till! jag såg ju att det var en man typ i 30-års åldern som satt i bilen, men han satt bara o väntade. Fast jag såg nog så stark ut så han trodde nog inte jag behövde hjälp =)

Inga kommentarer: