onsdag 24 februari 2010

klantiga jag!

I morse skulle jag göra te, som jag alltid gör på morgonen. Jag satte på plattan o satte mig med tidningen, men det hände inget. Kollade och plattan var inte varm. Testade en annan platta men den funkade inte heller. Det fick bli kräm med mjölk och smörgås till frukost. Ringde Rickard när jag var på vad till seminariumet. Han trodde barnlåset hade kommit på. När jag kom hem på eftermiddagen med Sarah skulle jag testa igen. Det var bara det att jag mixtrade lite med spisen innan jag satte på en platta. Jag skulle sedan testa o känna men idiot som jag är satte jag fingrarna på plattan, o visst var den varm!!! Brännhet!!!! Aaaajjj!!! Fick sitta typ 2 timmar med fingrarna i en skål med vatten. Det gör jag aldrig om igen!


Idag var jag som sagt på seminarium. Inte vilket vanligt seminarium som helst, utan det här handlade om presentationsteknik. Vi gjorde gruppövningar när vi skulle stå på stolar och vara tätt ihop, för att sedan kommunicera utan att prata när vi flyttade stolarna. Vi diskuterade också dåliga presentationer och fick spela upp dåliga presentationer. Det var väldigt roligt, och kändes inte så där akademiskt som det alltid brukar göra. Man kunde lixom slappna av o lära in sig på den vägen istället!


Imorgon ska jag sitta med duggan. Jag har fattat det som att det är typ likadant som ett körskoletest, där man sitter vid datorn o svarar på frågor med olika svarsaltenativ. Man får 3 försök på sig och det bästa räknas. På fredag ska gruppen sitta med vår konsumentvaruanalys som vi ska presentera på tisdag nästa vecka. På kvällen ska Rickard o jag bara mysa tror jag. Lördagen ska spenderas på Kosta Outlet med bara min Rickard. Ska bli så mysigt! Enya får vara hos Lotta i Emmaboda under tiden. På söndag ska jag vara värd för 5000 jobb mässan som ska hållas i Kalmarsalen. Ska bli skoj och intressant! Så det är lite som händer framöver nu...bara o hänga med i svängarna! På fredag förresten ska vi besikta bilen, håll alla tummar för oss!!

Inga kommentarer: