tisdag 23 februari 2010

magsjuk

Uscha, i söndags, dagen efter vår fest som var skitrolig, vaknade jag och mådde rätt så bra. Framåt eftermiddagen mådde jag sämre o sämre o ville inte ha något att äta. Sedan började jag att kräkas. Jag kräktes varannan timme typ hela kvällen o natten. Igår var jag helt slut. Drack blåbärsoppa o åt kräm. På kvällen fick jag i mig mitt första mål riktiga mat i form av potatismos och varmkorv. Idag mår jag mycket bättre. Känner inget illamående när jag äter, men magen är nog lite omtumlad än. Fy så äckligt det är att vara magsjuk! Hoppas bara att jag inte har smittat någon. Skippade föreläsningen igår och idag. Inte bra, men jag skulle varken ha orkat och om jag skulle ha gått hade jag kanske smittat någon. Få se hur den här kursen kommer att gå. Vi ska göra en presentation till tisdag, dugga på torsdag, sedan en tenta och en företagsanalys! Allt på en och samma kurs. Nu ska jag läsa lite i min marknadsföringsbok! Ha en bra dag!

Inga kommentarer: