onsdag 17 februari 2010

men vart är våren?

Det kom snö, sen kom det mera snö, inte nog med det, för sen kom det ännu mer snö!! Jag vill ha vår, kunna gå i en tunn jacka och jag vill inte att Enya ska tro att det alltid är vitt och kallt ute! Hon kommer bli helt tokig när marken tittar fram, såååå mycket det kommer att finnas att tugga på då!
Idag har jag varit på föreläsning. marknadsföring handlar den här delkursen om. åh, det är mycket man ska göra. Skönt att man är ledig imån så man kan börja att plugga. Jag o Rickard planerar o åka nånstans på kristihimmelsfärd. Just nu lutar det mot Gotland...ska kolla på olika hotell o så efter att jag skrivit klart! Det skulle vara såå mysigt att bara åka iväg med Rickard, i vår fina bil! Som jag hoppas går igenom besiktningen nästa fredag, håll tummarna!
Ne, nu ska jag drömma bort mig till Gotland med vårkänslor i sinnet!

Inga kommentarer: