onsdag 28 januari 2009

onsdagsmorgon

Jag svävade ut lite för mycket i förra inlägget. Det är en dröm att få vara i USA under så lång tid, men när jag tänkte efter är det nog bra att plugga klart och se sedan vad som händer. Kanske får jag ett jobb där jag får resa? Jag läser ändå på turismprogrammet. Annars får jag resa på semestern. Det ordnar sig och jag är ju ung som jag skrev i förra inlägget, så det finns ju tid för sånt inom sinom tid!

Igårkväll var jag och övade med studentkören Kalmar keys. Det var väldigt roligt! Vi sjöng så fina låtar och det är kul när man sjunger trestämmigt. Jag kom hit hem lite innan 10 o då var det ax att äta. Lite sent, hehe.

Nu vid 9 har jag föreläsning. Sedan ska jag cykla till min gamla skola BBS och sälja en gammal turismbok. Skönt med lite pengar! Jag funderar på att cykla till skolan i mina mjukisbyxor. Typ alla mina kläder är smutsiga för vi har inte fått vår tvättmaskin installerad än. Så jag tvättade lite i badkaret igår. Nu måste jag göra mig iordning.

puss o kram

Inga kommentarer: