fredag 30 januari 2009

jeans!!

Ja, jag har inte haft några hela jeans under 2009. De har gått sönder på insidan av låren...men nu när jag fick mina pengar åkte jag in till centrum och köpte hela 2 par jeans! Det tyckte jag att jag var värd. Nu kommer snart Anton och ska hämta mig, jag ska vara hemma i Möllekullai helgen och städa ut det sista ur det andra huset, och då ska mamma sy upp mina jeans så jag kan ha ett par på måndag!!!

Nästa vecka ska jag börja träna. Både simma och gå på gruppträning. Det ska bli skoj att få börja röra lite på sig igen, man mår så mycket bättre då.

Jag ska träffa lite kompisar framöver! På tisdag ska jag träffa en gammal klasskompis här, vi ska äta lunch och prata gamla minnen! På onsdag kommer en till kompis från Oskarshamn, ska bli kul och få träffa henne!! Nästa helg kanske Erika kommer. Får se vad hon säger om lägenheten och vad vi hittar på,hihihi. Den 5-8 mars har jag bokat biljetter upp till Eskilstuna! Jg ska åka upp till Sofia och vi ska ha det så skoj!!

Det är kul att få träffa kompisar, Frida borde komma hit oxå o se hur vi har det, det tycker jag allt! Vi kunde gå och fika och bara prata!!

hum, undrar vart Anton är...han ska oxå få se hur lägenheten ser ut när han kommer.
Ha en bra helg!!!

1 kommentar:

Ekströms - Den goda kraften sa...

Va roligt och köpa nya jeans! Det skulle jag också behöva/ vilja göra. Jag längtar tills vi får komma och hälsa på! Ha det bra! Kram