tisdag 13 januari 2009

Kalmarbo!!

Ja nu sitter jag här i vår soffa i vår nya lägenhet i Kalmar. Vi har bott här en och en halv vecka nu. Vad jag tycker hittills? Jo, lägenheten är fin, och jag trivs! Flytten gick bra och tack alla som hjälpte till! Efter det har vi har köpt en stor plattv, sedan har vi köpt en ny skohylla o hatthylla. Vi har oxå köpt ett badrumskåp och en hylla till badrummet, och lite annat smått och gott. Så de börjar bli riktigt fint här nu! Vi har oxå satt in nya handtag i köket och nya mattor där med.

Men allt har inte kommit iordning än...både tv-kanalerna, telefonen och internet funkar inte än...och så har vi inte fått ngn morgontidning än, pga att vårt namn inte står på dörren. Det är sådana saker som vi har sagt till om, men det är inte ordnat än så länge...

Det har varit så mycket som har hänt under hela julen o nyår att man inte har hunnit sätta sig ner och hämta andan, på det sättet låter man allt bara flyta på utan att man tänker efter vad det är som händer. Direkt efter flytten var jag och min grupp tvungna att fixa klart vår rapport, och den är äntligen inlämnad nu. men på fredag har vi tenta, hurra....o så idag har vi en utställning om vår rapport.Ingen vila inga ro...

Men på fredag efter tentan ska jag hem till Möllekulla, de har renoverat klart köket nu och det blev superfint! Jag saknar alla i möllekulla, både hundar och människor! Jag ska ta med Tina tillbaka hit på söndagen, så jag får umgås med henne!

Ha det så bra allehopa, mitt nya liv har börjat nu!!!!!

1 kommentar:

http://annakatana.devotese sa...

Inflyttningsfest helgen v.7 då?? Haha :D