söndag 26 juli 2009

skit asså

jag har varit väldigt dålig på att blogga i juli. Det beror på att jag har jobbat mycket och typ varit hemma resten av tiden! Sofia har iallfall varit här, vi tog bussen till Färjestaden och solade lite och strosade runt i affärerna. Det var en trevlig dag och alltid lika kul att få träffa henne!





Förra veckan var jag hemma från söndagseftermiddagen till fredagseftermiddagen. Jag umgicks med familjen o hundarna plus Zandra ch Ann-Britt som var på besök. Vi åkte till vimmerby och jag fick besöka mitt älskade cubus, där inhandlades lite smått o gott.

Igår var Rickard och jag i Emmaboda och firade Rickards kompis Johan som har fyllt 25 år. Igårkväll/natt när vi hade kommit hem hade jag så ont i huvudet så jag började störttjuta och fick ringa mitt i natten till jobbet och säga att jag inte kunde jobba idag. Jag har haft ont i huvudet var och varann dag de senaste veckorna men inatt var droppen! Typiskt nog hade vi inte några tabletter hemma. Idag känns det bättre och jag har bara tagit det lugnt. Jag tänkte gå ut och gå en långrunda in till stan tänkte jag. Det är ju ändå en sommarstad så jag tänkte ta tillfället i akt och gå och njuta lite av sommaren, kanske köpa en glass?

Imorgon kommer min bb-kompis Valle!!! jag har inte träffat henne på ett år, det är helt otroligt att det är ett år sedan! Hon ska sova över här och vi tänkte gå ut imorgon kväll. En måndag, men hallå det är ju sommar och ngn krog är nog öppen! Jag är ledig på tisdag med. Sedan jobbar jag ons, tors och fredag. Sedan bär det iväg till Erika!!!! Det ar ju ett tag sen jag träffade henne med!
Jag ska försöka bli bättre på att blogga, men nu är ju snart jobbet slut och skolan börjar igen. Innan skolan hopas jag att jag o Rickard kommer iväg nånstans, antingen med bil eller tåg eller flyg? Vi får se vad framtiden visar...
puss o kram

Inga kommentarer: