onsdag 8 juli 2009

Bio

Snart ska jag på bio, the proposal. Katarina och jag ska gå gratis då Lina hade två gratis biljetter, men hon hann inte gå på bio innan sin tripp. Igårkväll och idag har jag jobbat. Det börjar flyta på riktigt bra nu, och det är så bra stämmning mellan oss vikarier och de ordinarie också. Jag kunde byta till mig en helg idag! Den helgen då pappa fyller år, 8-9 augusti skulle jag ha jobbat, men jag lyckades byta till mig så jag får vara ledigt. Himla gutt. Jag ska följa med på hundutställning i Askesund då. Mamma ska både anmäla Sussie och Bessy, så det blir full rulle!
Rickard har inte kommit hem än, han skulle följa med sin bror till Värnamo för de skulle hämta en båt där. Så jag är ensam hemma, jag har nyss gjort lite mat o kollat lite på tv. Jag hade en sån hemsk mardröm inatt om familjen, en sån där mardröm som man bara hoppar till av när man vaknar. Usch...just då ville jag vara hemma och se till att alla mådde bra! Det är hemskt att vakna upp och fortsätta känna samma känsla som i drömmen.
Imorgon är jag ledig, då kommer Sarah. Vi får se vad vi hittar på, en fika blir det nog. Jag måste städa imorgon också, det ligger sågspån o damm överallt tycker jag! Jag ska sova till 9 imån iallfall, så skönt! Idag när jag jobbade åskade det som bara den! Det blixtrade och regnet öste ner. På ett sätt var det bra att det gjorde det när man jobbade,hehe. Jag saknar Tina, jag vill krama om min fina Tina!
puss puss

Inga kommentarer: