onsdag 15 oktober 2008

världsutställningen

Hej!
Mamma var inne på en sweizisk sida och hittade kort på bessy och mig från världsutställningen i Stockholm i somras. Det var kul att se! Jag kommer inte ens ihåg att någon tog foto på mig men jag kollade ju rätt in i kameran,hihi.




Idag har det varit föreläsning. Han använder powerpoint, det är så jobbigt för man hinner inte få något perspektiv på vad han säger. Det är mycket bättre när de använder tavlan och förklarar mer ingående. Jag hade tänkt ut och springa nu men det är regningt ute...uschameja. Jag har inte lust att börja läsa heller...är lite lat.

Nu är jag ledig till tisdag så jag här rätt mkt tid på mig att plugga. På fredag ska de bli så kul! Vi ska ut och äta först innan vi ska till Kalmarsalen, sdan ska vi till kåren är det tänkt.

Ikväll ska jag se bonde söker fru, ska bli skoj! puss o kram

Inga kommentarer: