fredag 17 september 2010

vad musik kan göra!!

Jag har varit lite nere de senaste dagarna. jag har inte haft så mycket att göra. Mycket förvirring ligger i luften. Men det kommer att lösa sig. Jag har en stark dragning till USA ska ni veta...Igår när jag var lite så där nere gick jag in på http://kerstinscountry.blogspot.com/ . Där hade hon skrivit om countrysångaren Ryan Bingham. Jag gick in på spotify och lyssnade på hans dunderhit. Vad hände? När tonerna började sprida ut sig la sig ett lugn och jag verkligen njöt av musiken. Detta är precis min musiksmak och jag kan inte fatta att han bara är 28 år. Gå in och lyssna på: "The Weary Kind" av Ryan Bingham på spotify eller youtube. Hittade en länk via youtube:




Fast bäst var låten på spotify!!! Honom ska jag börja lyssna mer på.
Idag ska jag fixa här hemma för ikväll kommer Erik o Anela hit o ska äta middag. Ska bli skoj!
Ha det bra alla underbara vänner!

1 kommentar:

Kerstin sa...

Va härligt att Bingham kunde muntra upp dig. Lyssna på Rollin' Highway Blues från Roadhouse Sun-plattan, den är riktigt bra. Ha det gött!