tisdag 31 augusti 2010

31 augusti


sista dagen på sommaren. Så tänkte jag alltid förr. Juni, juli, augusti var ju sommar. September tyckte jag var en höstmånad. Visst har det blivit kallare i luften, men än är det grönt och blommigt. Förr kändes det lite deppigt när det blev september. I år ser jag möjligheter istället! Livet har så mycket att erbjuda.


Sitter och lyssnar på country, det är mitt riktiga jag! Igår när Anela tatuerade sig kände jag att jag också ville det. En cowboyhatt eller något annat westernaktigt. Tanken måste få växa fram, så att man inte ångrar sig. Har ju inga pengar nu med så det får bli längre fram. Anelas tatuering blev riktigt fin! En blomma på foten blev det. Rickard och jag satte in våra pengar vi har fått ihop på banken igår med. Känns riktigt bra. Senare på kvällen åkte vi till Erik o Anela. Där blev vi bjudna på kladdkaka och glass!


Idag ska jag läsa om Amerikas religion. Det är några nissar här som ska installera in bredband här utanför. Det är en sån dum tid att de kan komma mellan 8-17 från idag till fredag. men hörde när jag var ute med Enya att de skulle försöka hinna med vår trappuppgång idag.


Nu ska jag diska lite, då vi har sålt vår diskmaskin sedan ska jag sjunka in i böckerna =)



Puss puss

Inga kommentarer: